Bijna zover... - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Lars Galen - WaarBenJij.nu Bijna zover... - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Lars Galen - WaarBenJij.nu

Bijna zover...

Door: Lars van Galen

Blijf op de hoogte en volg Lars

14 Januari 2016 | Nederland, Wageningen

Over een paar weken is het zover! Ik ga dan een half jaar doorbrengen in het land van de Alpen, bergwandelingen, maar ook het land van de precisie... Jazeker, Zwitserland!

De bestemming wordt Zürich, de grootste stad van Zwitserland en het financiële hart van het land. Maar dat is niet waarom ik daarheen ga ;). Nee, ik ga daarheen om vakken te volgen, om me te verdiepen in weerkunde. Maar natuurlijk zeker ook om te genieten!

Inmiddels zijn de voorbereidingen al in volle gang. Wat in 2014 was begonnen als een klein wild idee, gaat dus nu echt werkelijkheid worden. Ik kijk er erg naar uit!

In de komende 7 maanden ga ik jullie via deze site up-to-date van al mijn bevindingen, avonturen en nog veel meer! Daarnaast zal ik ook schrijven op https://www.alpenweerman.nl/ over het weer met een knipoog naar mijn reis.

Grüße aus Wageningen!

• 31 Januari 2016 - 21:47

Hans:

Ha Lars , tof man zover naar school haha, wel un heeel mooi land he, hoop dat je het naar je zin hebt iig veel plezier daar grts Hans

Tags: Zwitserland