Op reis naar “De grote reis”! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Lars Galen - WaarBenJij.nu Op reis naar “De grote reis”! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Lars Galen - WaarBenJij.nu

Op reis naar “De grote reis”!

Door: Lars van Galen

Blijf op de hoogte en volg Lars

31 Januari 2016 | Nederland, Nederland

Nog 1 nacht slapen. Dat is echt alles wat nog ligt tussen mij en de grote reis naar en in Zürich. Een raar gevoel is het wel. Dat je overmorgen in een compleet ander land wakker wordt. En daarna nog 7 maanden!

Een van de meest vreemde momenten is misschien als je de deur van je studentenkamer voor de laatste keer (oké, niet helemaal) achter je dicht doet. Aan de ene kant denk je er niet bij na, maar aan de andere is het weer een vreemd gevoel. En dat afscheid nemen van iedereen…

Hoewel, je ziet iedereen natuurlijk vrij snel weer. Dus echt afscheid nemen is het nu ook weer niet. Maar het blijft toch… het laat je even stilstaan in de tijd. Het laat je beseffen wat staat te gebeuren.

Maar spanning laat het gelukkig (bijna) helemaal afweten! Nee, tot nu toe heerst eigenlijk alleen maar het gevoel dat het een hele gave tijd gaat worden. Een leerzame, leuke, geweldige… noem maar op. Nog even, en dan…

De grote reis. De reis waar je al anderhalf jaar naar toe leeft. De reis die morgen gaat beginnen met een reis in de auto. En die heel veel leuks gaat opleveren. Ervaringen, maar wat voor ervaringen? Dat gaan we de komende tijd zien in een volgende blog! Nu eerst vooral even rusten, gedag zeggen und dann fahren wir zu Zürich!

Adieu und bis ein nächste zeit! (Ja mijn Schwyzerdütsch laat nog wel wat te wensen over, maar dat komt nog wel ;) ).

• 31 Januari 2016 - 22:21

Jeroen Konings:

Lars, ik wens je veel succes met deze grote uitdaging. Het gaat je vast lukken. Goede reis en geniet van je tijd in Zürich.

Tags: Zwitserland